המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

10 באוגוסט, 2014

הכן חנותך לראש השנה

ראש השנה אוטוטו כאן, ועכשיו הוא הזמן שבו טרפת הקניות לחג מתחילה באופן בלתי רשמי (לפחות לקונים האחראיים שלוקחים בחשבון את זמני המשלוח). לפיכך, מלבד ההכנות ל”הולידייז סייל” במרמלדה מרקט (שההודעה עליו תצא בנפרד), זה זמן מצוין לצאת מהימים הנוראים של הקיץ ולהתחיל לחשוב איך ניתן להפיק את המיטב מ”הימים הנוראים” הרשמיים של תשרי לטובת הביזנס שלכם.

הנה כמה דברים שעשויים לייעל את פעילות החנות ברוח החג:

1. יצרו באנר בולט מיוחד לראש השנה, או חגי תשרי, עם התייחסות לכל מבצע/ הנחה/ סייל.

2. אם יש לכם מוצרים שמתאימים לחג – מפה, ואזה, פמוטים, פורט רימונים וכו’ – זה הזמן להעלות אותם לחנות, או לוודא שהם מצולמים כראוי ומתוארים באופן מושלם.

3. אם הצטברו לכם מספר מוצרים שמתאימים לרוח החג – שקלו לפתוח עוברם מחלקה ייעודית בשם “ראש השנה”, “מתנות לחג”, “מארזים לחג” וכד’.

4. תייגו את המוצרים המתאימים במילים – “ראש השנה”, “מתנה לחג”, “סוכות”, “יום כיפור”, “מתנה לאמא”, “מתנה לאבא”, “חגים ומועדים”, “מתנות לראש השנה”, “מתנה לראש השנה”, “ערב חג”, “בגדים לערב החג” ועוד צירופים ברוח החגיגה.

5. הוסיפו לתיאור המוצר שלכם לינק שמפנה אל פריטים נוספים שיכולים להתאים לחג, או אל המחלקה המיוחדת שתקימו בחנות (ראו סעיף 2).

6. לקראת ראש השנה, פרסמו את הפריטים ו/או המבצע המיוחד ברשתות החברתיות שלכם וצרפו קוד קופון מיוחד לאוהדים שלכם. שקלו גם לשלוח מייל לרשימת התפוצה שלכםשכולל את הקופון, ודווחו על המוצרים המתאימים. נצלו זאת גם כדי לספר על הדברים שהתחדשו בחנות, וכמובן – אחלו חג שמח.

שנה טובה – ושנהיה לראש מהמם ולא לזנב מקופל!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין