הכירו: דף מוצר חדש ומשודרג במרמלדה מרקט
בימים הקרובים תעלה לאוויר גרסה חדשה של עמודי המוצרים בגרסת הדסקטופ של המרקט.
השינויים המרכזיים שתמצאו בגרסה החדשה:
* חוויית משתמש משופרת
* בולטות גדולה יותר לחנות
* חשיפת מספר גדול יותר של פריטים נוספים מהחנות
* הוספת מידע חשוב על פידבקים ומדיניות משלוחים
* הגדלת כפתור הקניה
* אפשרות ניווט לקטגוריות אחרות
השדרוג הינו פרי עבודת מחקר ואנליזה מקיפות שהתבצעו במרקט בחודשים האחרונים והשאיפה להגדיל את יחס ההמרה של מבקרים באתר לקונים בפועל.
״המחקר והאנליזה הוכיחו שמבקרים שנחשפים לעמודי חנות במהלך הביקור שלהם (ולא רק לעמודי המוצרים) – נוטים לקנות יותר ועובדה זו עומדת בבסיס השינוי״, מוסר עופר שני, סמנכ״ל מוצר במרמלדה, ומבטיח שלאורך השנה הקרובה ישודרגו בהדרגה סוגי עמודים נוספים באתר.
מלבד חוויית משתמש טובה יותר מבליטה הגרסה החדשה את העובדה שמרמלדה מרקט הוא מרקטפלייס – קניון אינטרנטי שמאכלס בתוכו חנויות – ושכל מוצר במרקט הוא חלק מקטלוג רחב יותר של פריטים שמציעה כל חנות.
בשדרוג זה מיישרת מרמלדה קו עם אתרי קומרס מובילים בעולם, ביניהם אטסי, שהיה ועודנו ההשראה של מרמלדה מרקט.
כאמור, העיצוב החדש של דפי המוצר יעלה לאוויר בימים הקרובים. יש לכם שאלות? כתבו לנו