המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

05 בספטמבר, 2018

הילה אסא – הסיפור של העסק שלי


“תמיד ידעתי שיש לי יכולת לעשות משהו ולא העזתי”. הילה אסא

כבר שנתיים שהילה אסא מוכרת את התכשיטים היפים שלה במרמלדה מרקט – וזו סיבה מספיק טובה כדי לתפוס אותה לשאלון המורחב שלנו ולהבין איך הכל התחיל, מה הכי מאתגר, מאיפה היא שואבת השראה ואיך היא שומרת על קשר עם לקוחות כשהכל קורה דרך האינטרנט.

קודם כל – מהי ההתמחות שלך? אני מעצבת תכשיטים בחיתוך מיוחד עשויים פליז מצופה כסף/זהב החיתוך מאוד עדין וניתן לעשות עיצובים בחומר מאוד דק.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? ב-2003, תוך כדי סיור במפעלים בארץ במסגרת שנה ראשונה ללימודי עיצוב תעשייתי, נתקלתי בטכנולוגית חיתוך במתכת.  מאז עברו שנים. עבדתי בכל מיני חברות ומעולם לא עבדתי בעיצוב תעשייתי, אך המפעל אליו נחשפתי בתקופת הלימודים עדיין היה אצלי בראש, תמיד ידעתי שיש לי יכולת לעשות עם זה משהו ולא העזתי. בשנת 2014 במהלך חופשת לידה החלטתי לנסות וליצור משהו. זה התחיל מכמה ניסיונות ומהר מאוד הפך לקולקציה. כשראיתי שאנשים אוהבים את העיצובים המשכתי לפתח את הקו העיצובי והפכתי לעסק קטן, והיום במקביל להיותי שכירה אני מנהלת חנויות און ליין למכירת התכשיטים, מרמלדה, אטסי, אמזון, ואתר מכירה בוויקס.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני מאוד אוהבת בגדים שחורים. ולאחרונה פגשתי את מעצבת האופנה LIAT BRANDEL שיש לה ליין של בגדים מבדי לייקרה נעימים בשילוב חיתוכי לייזר בהשראת עולם הארכיטקטורה והנייר.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להתמיד כל הזמן ולא לוותר, תמיד לחפש מה לשפר כדי להיראות יותר מקצועיים.

לחנות של הילה אסא במרמלדה מרקט

רוצים להצטרף לקניון האינטרנטי הגדול בישראל? לפתיחת חנות משלכם במרמלדה מרקט, בואו בואו >>

“עצם עיסוקי כגרפיקאית בשנים האחרונות היווה עבורי יתרון גדול”. תכשיטים של הילה אסא

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין