המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

24 באפריל, 2018

האישה שאוהבת צבעים: השאלון עם ענבר רייך

כשאני מציירת אני “נוסעת” למקום אחר, לשכבות העמוקות ביותר שלי. ענבר רייך

ענבר רייך (42) מפרדס חנה מציירת כל החיים. והתחביב הזה הוביל אותה לפתיחת חנות לציורים מקוריים ולפי הזמנה במרקט, בה היא מוכרת הדפסים על קנבס, משולבים עם צבע טרי. מרגישים שהבית שלכם זקוק לקצת צבע? אנחנו ממליצים לכם לשטוף את העיניים בחנות של ענבר. והנה עוד כמה דברים שכדאי לדעת עליה:

מה ההתמחות שלך? אמנית נשמה, ציורים מקוריים, אומנות ישראלית.

מהם מקורות ההשראה שלך? הטבע הפועם סביבי, צבעי הפרחים, העצים והשמיים מתערבבים בקו הדמיון שלי ומחיים את החלומות הכמוסים שלי. זהו כרטיס כניסה לממדים נוספים של צבע, צורה והרגשה.

כשאני מציירת אני “נוסעת” למקום אחר, לשכבות העמוקות ביותר שלי. לפעמים אני נוטה לחשוב שהעולם החיצוני הוא לא באמת מה שהוא, העולם הפנימי שלי הוא האמת – הוא צבעוני מאוד, מצחיק ובצבעים גרנדיוזיים שעושים לי טוב על הלב.

איך הכל התחיל? משחר ילדותי, אמי היקרה נהגה לפתות אותי בצבעים. כמו בסוכריות אצל ילדים אחרים. הצבעים שימחו וריגשו אותי תמיד. כשהייתי מציירת זה עזר לי להתחבר לעצמי, לשמחה שבי ולרגשות. כבר בכיתה א’ מנהלת בית הספר ברעננה כינתה אותי האמנית של בית הספר והייתה עוברת מכיתה לכיתה להראות את ציורי, שאז עוד ציירתי רק בעיפרון. כבר אז הבנתי שאני אמנית במובן זה או אחר.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? כאלו שמציגים עבודות מקוריות שמגיעות מהבפנוכו ולא העתקות של המציאות החיצונית. אני אוהבת לראות כיצד אמנים מבטאים רגשות וחשיבה מחוץ לקופסא, כמו ילדים קטנים ותמימים של אמת. שובבות, חופש וכנות – זה מה שאני אוהבת ביצירה.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? שנים רבות עסקתי בעיצוב אומנותי לעסקים ולחברות גדולות. את ציורי הסכמתי למכור רק לחברים ולא לקהל הרחב. פחדתי מסטיגמות, שישפטו אותי ואת עבודותיי שמגיעות ממחוזותיי הפנימיים. אף שלמדתי אומנות, ידעתי שהאומנות שלי לא קונבנציונלית. כשפניתי לגלריה הראשונה בתל אביב, הם מכרו עבודה שלי תוך שלושה ימים. באותו הרגע, בדיוק כשקיבלתי את הבשורה המשמחת מהגלריה, ישבתי אצל חברים שרכשו תמונה נוספת שלי ובדיוק תלינו אותה אצלם בסלון. זו הייתה הפתעה בשבילי. לא ציפיתי למהירות שכזאת וזה ריגש ומרגש אותי עד מאוד עד היום. זו זכות גדולה בשבילי שאנשים אוהבים ורוכשים את היצירות שלי.

ומה הכי קשה? להסביר את העבודות שלי. אני נותנת לאנשים להתבונן בהם בעצמם ולהתחבר מהלב. זה הכל, את כל השאר הם יגלו לבד.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להקשיב לשפת הסימנים וללכת אחר צו ליבם. הכל אפשרי .

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? טיפול באמצעות יצירה.

זו זכות גדולה בשבילי שאנשים אוהבים ורוכשים את היצירות שלי. ציור של ענבר רייך

ולשאלות באווירה קלילה יותר:

מה הספר האחרון שקראת? “תורת הזן” של ניסים אמון

איך את שותה את הקפה של הבוקר? שחור חזק מאוד מאוד בכוס שקופה מול מפל המים הנעים בגינה

מקום אהוב בארץ אין כמו הבית בפרדס חנה

גיבור מקומי בעלי

מקום אהוב בעולם אינדיה!

מה את עושה בשבת בבוקר? נושמת שקט ורוגע, קוראת, שומעת מוזיקה, פוגשת לקוחות אצלי בבית ולפעמים נכנסת לסטודיו לצייר 

לביקור בחנות הצבעונית והשמחה של ענבר לחצו כאן

אמי היקרה נהגה לפתות אותי בצבעים. ציור של ענבר רייך

אני נותנת לאנשים להתבונן בעצמם ולהתחבר מהלב. ציור של ענבר רייך

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין