המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

04 במאי, 2014

ארבע אפליקציות פשוטות שיהפכו אתכם למנהלים טובים יותר

לבלות כל היום מול הפילטרים שלה. Afterlight

יש לכם חנות במרקט? חוץ מדפדפת שורות צהובה קלאסית, הנה עוד כמה אפליקציות שיעזרו לכם לנהל את חנותכם טוב יותר:

אפטרלייט פתרון קל, כיפי ויעיל לצילום ועריכת תמונות באייפון (כרגע עוד לא זמינה בסמסונג). אנחנו כבר מזמן משתמשים רק בה כדי לצלם תמונות. אפשר להוסיף כאן פילטרים (המגוון ענק!), אפקטים (כמו קרן שמש, למשל) וטקסט(!). ניתן גם לקבוע את רזולוציית התמונה – מקטנה (598*800) ועד גדולה (1936*2592), ולשתף את התמונה ישירות באפליקציות כמו פייסבוק, אינסטגרם, פליקר, טוויטר ועוד. 

Hootsuit ניהול דפי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר הוא מרכיב חשוב בסדר היום של מי שמנהל עסק אונליין. אפליקציית הסלולר של הוטסוט תעזור לכם לשלוט טוב יותר בעדכוני הרשתות החברתיות שבהן יש לכם פרופילים עסקיים, ולקבוע מראש מתי יעלו סטטוסים או עדכונים, לנתח סטטיסטיקות, אוהדים, פעילות וכו’. לא תצטרכו יותר להיכנס במיוחד לרשת חברתית כזאת או אחרת לחוד, ותוכלו לקבל עדכונים באופן מרוכז בהוטסוט. 

 

לשלוט בעדכוני כל הרשתות החברתיות בהן אתם מתנהלים. הלוגו של Hootsuit

Wisestamp אפליקציה ישראלית מהממת שנותנת לכם לעצב בעצמכם את החותמת העסקית הרצויה לכם, שתשתלב באלגנטיות בתחתית כל המייל שלכם. 

Remember the milk כמו מחברת משימות מתוחכמת, אחת מאפליקציות ניהול המשימות הטובות ביותר בשוק עובדת כך: אתם מזינים למערכת כל מטלה שיש לבצע, יוצרים התראות, מקטלגים את המשימות בקבוצות או רשימות, מתייגים אותן לפי נושאים או קטגוריות. ניתן גם לשכפל, להאריך או למחוק את המשימות, ולעדכן כשכבר ביצעתן אותן. ניתן לקבל סטטיסטיקות על קצב השלמת המשימות לפי מספר רב של פרמטרים, כך ששימוש אדוק במערכת יכול ללמד לא מעט על העסק ויעילותו. מומלץ! 

 

יש לכם המלצות לאפליקציות שיעשו לנו את החיים כיפיים יותר? שתפו אותן פה למטה:

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין