המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

08 ביוני, 2014

איך לשלוח מוצרים לחו”ל – ולא להפסיד כסף?

תארזו לי לקחת. אריזות יפות מחנות הצילום של אורה גזית

כדי להגדיל את קהל היעד ולפנות לקהלים נוספים, אנחנו ממליצים לפתוח את האופציה למשלוח מוצרים ליעדים נוספים פרט לישראל. אבל המשלוח לחו”ל כמובן יקר יותר מהמשלוח בארץ, ופעמים רבות אפילו יותר מהמוצר עצמו. אז איך לצאת מזה בשלום?

1. בררו בדואר ישראל – או באופציות נוספות כמו פדקס וUPS – כמה עולה משלוח מישראל ליעדים נפוצים. 

2. כשהעלויות נלקחות בחשבון, סורו אל שדה “עריכת/העלאת מוצר”, שם ניתן לציין שחור על גבי לבן את מחיר המשלוח לחו”ל. באותו אופן גם ללקוחות שלכם יש בסל הקניות את האופציה לבחור האם המשלוח הוא לישראל או ליעד אחר (מה שכמובן מעדכן את המשלוח לסכום שאותו קבעתם).

אפשר להיערך לזה מראש. דיון על משלוח לחו”ל שבא בהפתעה בקבוצה למוכרים בלבד בפייסבוק

3. בשלב האריזה, ודאו שהמוצר שנשלח לחו”ל עטוף היטב, במיוחד אם הוא שביר, על מנת למנוע בעיות.

4. כאשר אתם שולחים את המוצר, זכרו לקבל קוד מעקב על מנת להעבירו ללקוח ו/או לאתר את החבילה במקרה הצורך, ולוודא שהגיעה ליעדה.  

מכירה טובה!

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין