המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

16 בפברואר, 2017

איך לעבוד בזוג – ולצאת ברווח

“מקווים שטלירון תהיה מילה נרדפת לאיכות ושירות ללא פשרות”. טלירון

 

“אנחנו טל ולירון אדיר מכפר אחים. את המותג ‘טלירון’ לרהיטים ואביזרים מעץ הקמנו ב-2013 לאחר שהחלטנו שאנחנו רוצים לעשות משהו שאנחנו אוהבים. טל תמיד אהבה ליצור ובעיקר לצייר, ולירון הוא זה שדחף אותה לעשות את הצעד הזה של לעזוב את העבודה המבטיחה והבטוחה בהייטק ולצאת לדרך חדשה ולא נודעת”.

טל: “בכל בוקר, לירון קם בסביבות 5:30, מכין תה עם נענע ולימונית ויוצא אל הסטודיו שנמצא מאחורי הבית. ב-7:30 הוא חוזר הביתה כדי להעיר אותי (בין היתר כי אני עובדת עד מאוחר בלילות) והוא צריך לעשות את זה שלוש פעמים עד שאני קמה. בשעה 8:30 כשמיכל, המזכירה שלנו, מגיעה, אנחנו מתחילים את היום: לירון מנגר, צובע ומתפעל את מכונת ה-CNC. טל מציירת, צובעת, מכינה קבצים ויוצרת. מיכל עם הלקוחות והעבודה השוטפת של המשרד. בין לבין, כל פעם מישהו אחר מתריע שיש לו רעיון אדיר וכולם חייבים לשמוע. זה בדרך כלל מסתיים או ב’וואו’ גדול ובסיעור מוחות או בסתלבט וצחוקים על הרעיון ה’אדיר’ החדש. לירון תמיד חושב שהוא צודק אז כמובן שיש גם חיכוכים”.

לירון: “אם הייתי יכול הייתי מפטר את טל כבר 20 פעם אבל כמובן שמיד אחר כך הייתי מתחנן שתחזור לעבודה”.

לירון: “לעבוד עם בת הזוג זו חוויה מאוד מורכבת ועוזרת להיכרות מאוד עמוקה בין בני הזוג ולקבלה אחד של השנייה כמות שהוא/היא. כמובן שיש יתרונות וחסרונות כמו ברוב הדברים, אבל עבור מי שמצליח לעבוד יחד, היתרונות עולים בהרבה. זה לא מתאים לכל אחד, וכדי שזוגיות כזו תצליח, על בני הזוג להיות קודם כל חברים טובים מאוד. התקשורת צריכה להיות פתוחה ונטולת אגו כמה שניתן, צריך לדעת לקחת אחריות על פאשלות ולנסות כמה שפחות להאשים אחד את השנייה.

אם מצליחים ליישם את הדברים האלה, הרגעים הקשים מתגמדים ליד הרגעים הטובים.

יתרון גדול מאוד של לעבוד ביחד מהבית, זו הקרבה לבית. חסרונות: כל היום אנחנו בפיג’מה…

“בעתיד אנחנו צופים לעסק הכרה בינלאומית אינטר גלקטית… האמת שמשאלת ליבנו היא שכולם ידעו מי אלו טלירון, ושטלירון תהיה מילה נרדפת לאיכות ושירות ללא פשרות. משהו ששווה כל שקל בעד המוצר שהלקוח מקבל.

אנחנו מאוד מקווים ומאמינים שנגיע לשם. כרגע הפידבקים שאנו מקבלים בהחלט מחזקים אותנו”.

 

לביקור בחנות של טל ולירון

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין