המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

12 בינואר, 2014

איך להישאר יצירתיים כל השנה?

קחו זמן על השעון והתחילו לעבוד. גלויה של MOOI שמסכמת הכל במילה אחת 

סובלים מרגעי בלאק אאוט או חוסר השראה? הנה 12 טיפים שיפתחו לכם את הצ’אקרות וישמרו עליכם פוריים כל השנה. אחד לכל חודש, אם תרצו:

1. פתחו דף חדש. נצלו את השנה החדשה כדי “להחליף מצעים”. עשו סדר בבלגאן בסטודיו, זרקו לפח את מה שלא צריך ואת הסחות הדעת, השאירו מול העיניים רק דברים שעושים לכם נעים.

2. קחו אוויר. צאו החוצה לסיבוב בשכונה מדי פעם, נשמו עמוק, עשו פוטוסינתזה. זה יזרים מחדש את הדם והמוזות וייתן לכם השראה ליצור במרץ.

3. קבעו דייט יצירה עם עצמכם, קחו זמן על השעון והתחילו לעבוד. אנחנו ממליצים לעשות את זה רשמי ולתכנת ספירה לאחור של זמן בסלולרי או בשעון עצר – כשהכלל הוא שאסור להפסיק לשרטט/לכתוב/לצייר/לתפור לפני שהשעון מצלצל. תוכלו להתחיל מלתת לעצמכם חצי שעה, ולהמשיך בהדרגה לשעה, לשעתיים וכולי. אין על אלמנט השעון המתקתק.

4. לחילופין, קבעו דייט יצירה עם חבר/ה שיוצר/ת. ידעתם את זה עוד בתיכון כשהתכוננתם למבחנים ביחד – אז אין סיבה שלא תיישמו גם עכשיו. אם יש לכם חבר/ה שיוצר/ת, נסו להעביר את זמן היצירה ביחד. הכי כיף לעבוד בצמד, או בצוות עם מספר בלתי מוגבל של משתתפים. ככה תוכלו לתת פידבקים אחד לשני, לעשות סיעורי מוחין ובאופן כללי להיעזר זה בזה. אין לכם חבר כזה? השתמשו בתגובות שלמטה כדי לנסות ליזום קבוצה מהסוג הזה, קטנה או גדולה. זכרו שאנחנו פה אחד בשביל השני. 

5. קבעו לעצמכם סדר יום של עבודה. אנחנו יודעים שזה יכול להיות קשה לאנשים שמכורים לעבודה, אבל כדי לשמור על הגחלת חשוב להכניס אותה למסגרת של סדר יום, עם שעה שבה מפסיקים לעבוד (קצת כמו עבודה משרדית).

6. זהו את הפוטנציאל הכספי של העבודה שלכם. זה יתן לכם מוטיבציה להתחיל, וגם לסיים, מוצר שיש בו צורך כלכלי. לפעמים כל מה שצריך כדי להצליח הוא למלא צורך שקיים בקרב ציבור מסוים, וכך לתרגם את העבודה שלכם לפתרון ששווה כסף.

7. הירשמו לניוזלטרים, והשתתפו באירועים של אמנים כמוכם, קחו רעיונות מכל הבא ליד. גם האמנים הגדולים ביותר שאבו השראה ממישהו כמותם, בסופו של דבר.

8. יש לכם רעיון מדליק? רשמו אותו. לא חייבים להסתובב עם מחברת, אפשר בטלפון או באייפד, העיקר לא לאבד.

9. שימרו על דיאלוג בריא עם הלקוח/ה. הקשבה לצרכי הלקוח היא לא רק דרך מעולה לתת שירות, אלא גם אופציה ליצירת מוצרים חדשים ולצמיחה.

10. הירשמו לקורס כלשהו. לא משנה במה- שזירת כובעים, התססת שזיפים, פיסול בג’ינס או ייבוש מרקים, העיקר שתלמדו משהו חדש, תפתחו עוד אפיקים ותכירו עוד אמנים כמוכם.

11. חפשו טרנדים חדשים. התבוננו בטינאייג’רים שלכם, בהורים שלכם, בחברים מכל שכבות הגיל והקשיבו לטרנדים שמעסיקים אותם – באופנה, בגאדג’טים, בבעיות ובפתרונות יצירתיים באופן כללי. או פשוט כנסו לפינטרסט הלוהט של המרקט.  

12. לכו לקנות חומרי גלם חדשים. אין כמו למשש ולהרגיש, לערבב דוגמאות וטקסטורות, לראות איך משתלבים הצבעים ולקבל רעיונות מהחומרים עצמם. תתחדשו.

 

ומה גורם לאלת היצירה לגעת בכם עם שרביט הקסמים? אתם מוזמנים לתת לנו את הטיפים שלכם להשראה אינסופית בתגובות למטה. ובתמורה נשמור לכם חתיכה מלבנו.  

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין