המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

03 בנובמבר, 2014

איך לאזן נכון בין חנות און-ליין לחנות אוף-ליין?

שמרו על שפה ויזואלית אחידה

אם אתם מג’נגלים בין חנות במרמלדה, חנות בעולם האמיתי ו/או חנות פופ-אפ – שימרו על מיתוג אחיד בלוגו שלכם, בכרטיסי הביקור, באריזות המוצר, בבאנרים ובשאר החומרים הגרפיים. במקביל, השתדלו לשמור על אותה שפה סגנונית בתיאורי המוצר בכל ערוצי השיווק שלכם, כדי שהקונים ילמדו לזהות טוב יותר את אופי המותג שלכם.

תנו ללקוחות תמריץ שיביא אותם לחנות שלכם במרקט

תוכלו תמיד להציע ללקוחות בחנותכם בעולם האמיתי קוד קופון שייתן להם אחוז הנחה כלשהו לקניה בחנות שלכם במרמלדה מרקט (כתבו את ה-URL של החנות שלכם על כרטיס הביקור), וכך תוכלו למקסם את הרכישה הפוטנציאלית.

עקבו אחר ניהול המלאי בחוכמה

בעלי חנויות במרמלדה מרקט – יש לכם חנות בעולם האמיתי? כתבו לנו פה בתגובות את הטיפים שלכם (ותנו כתובת!)

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין