המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

14 בינואר, 2019

עדכונים שוטפים ממחלקת הפיתוח

 

כאן נעדכן, לעיתים תכופות, אודות הפיתוחים החדשים, הבאגים המתוקנים ובכלל – בקשות שמומשו והפכו למציאות – בממשק החדש.

16.2.2020

זהו! ההקפצות תוקנו ומעכשיו תוכלו לראות את המוצרים המוקפצים שלכם בשורות הראשונות בעמודי קטגוריה ותגיות.

כמו כן, מערכת ההקפצות לא תתאפס בחצות הלילה.

במיילים שנשלחים לבאיירים נוספו פרטי הקשר שלכם – ליצירת קשר קלה ונוחה.

כמו כן, במיילים שנשלחים אליכם מופיע מספר ההזמנה כבר בשורת הנושא לנוחיותכם ולבקשתכם.

 

4.2.2020

היום היום עלו המחלקות בחנות – גם במובייל. מעכשיו לקוחות יוכלו להתמצא בחנות שלכם בקלות גם באמצעות הטלפונים הסלולרים שלהם.

המובייל צובר תאוצה.

26.1.2020

 

היום יעלו שני פיצ’רים שמאוד ביקשתם (וקיבלתם!)

1.  ניהול החנות – מהיום תוכלו לערוך את החנות לפי מחלקות. כלומר, בחלונית החיפוש שנמצאת מצד שמאל בעמוד “המוצרים שלך”, בחרו את המחלקה אותה תרצו לראות ולוחצים “חפש”.

2. סידור המוצרים בחנות – נוספו עוד חצים להזזת מוצרים (בנוסף לכלי הגרירה) – ומהיום תוכלו להעביר מוצרים ישירות לשורה הראשונה, או ישירות לשורה האחרונה – וגם להעביר מוצרים עשר שורות או שורה אחת – אחורה. ולא רק קדימה. כנסו ותראו בעצמכם. זה פשוט ואינטואיטיבי.

22.1.2020

1. אז כן אנחנו עובדים 24/7 כדי לשפר את המרקט החדש, אנחנו שומעים שלחלקכם קשה להתרגל לממשק ודברים לא עובדים כמו שאתם רגילים. מחלקת הצלחה ורבים מעובדי מרמלדה יוצרים אתכם קשר כדי להדביק את הפער. כ-1200 חנויות וכ- 700,000 דפי מוצר זה עסק רציני (: ורק התחלנו. זו תהיה המערכת הטובה ביותר בשוק הישראלי למסחר אלקטרוני!

ובנתיים זכרו שבמרקט החדש אתם מוכרים יותר (:
הנה השוואה של האתר החדש מול האתר הישן – אותם ימים בשבוע

38% יותר מכירות, יותר עסקאות, יחס המרה גבוה יותר. נמשיך להשתפר 🙂

 

 

2. בעיית המיילים שחלקכם קיבלו בטעות מ PAYME נמצאת בטיפול PAYME. זאת בעיה בגזרה שלהם והיא כבר מטופלת.

21.1.2020

בוקר טוב! מקבץ שיפורים ותיקונים עלה הלילה – והרי החדשות:

1. עלה התיקון שיסדר סופית את עניין ההזמנות שמגיעות ללא פרטי לקוח. יש!

2. מעכשיו תוכלו למחוק מחלקות בקלות – תחת טאב “המוצרים שלך” >> “מחלקות בחנות” >> ואז “מחק” את המחלקה שתרצו.

3. קדימה להתחיל לגרור! עלה הלילה פיצ’ר לגרירת מוצרים. שימו את הסמן (עכבר) על הריבוע שמימין לתמונת המוצר בעמוד “המוצרים שלך” וגררו לאן שרק תרצו.

4. ואם תרצו – הכלי להקפצת המוצרים בשורה או בעשר שורות למעלה (החצים הקטנים שנמצאים בכל שורת מוצר) – תוקן ועובד נהדר.

5. משלוחים – מעתה תוכלו לעדכן שלוש רמות מחיר לכל שיטת משלוח. זה טוב בעיקר לחנויות שיש להן פריטים שונים במשקלם ובצורתם. איך עושים את זה? נכנסים להגדרת שיטות משלוח >> בוחרים שיטת משלוח >> ומעדכנים שלוש רמות מחיר. מי שלא יבחר לעשות את זה – המחיר המעודכן במערכת ישאר כשהיה ויוגדר כמחיר גבוה. חשוב – רמות המחירים הם מידע פנימי שלכם. הקונים לא יודעים איזה רמת מחיר הם קיבלו… (:  ועוד הערה חשובה – אם לא תעדכנו את המחיר לרכישה של יותר משני פריטים – המשלוחים בחנותכם יתבצעו בחינם. אנא הגדירו מחיר לרכישות של יותר מפריט אחד. שלא יהיו טעויות…

6. הקפצות – מעכשיו ניתן לראות תמונות מוצרים בעמוד הקפצת המוצרים ולבחור בנוחות. קל!

7. מעכשיו כשתרצו לשתף מוצר בפייסבוק, במייל או בווטסאפ, מעמוד מוצר (על ידי לחיצה על האייקונים) – הלינק יהיה קצר וחביב יותר.

ומה הלאה?

בימים הקרובים יעלו מספר פיצ’רים חדשים נוספים וגם תיקונים חשובים, ביניהם:

– מספר מעקב – בקרוב תעלה האפשרות להזין במערכת מספר מעקב למשלוח וישלח מייל אוטומטית ללקוח שהמוצר שהזמין בדרך + מספר מעקב

– הפידבקים יחזרו לעמוד החנות (:

– בקרוב יתוקנו אוטומטית כל התמונות שעלו בצורה לא תקינה

– גם המחלקות יחזרו למובייל לרווחת הקונים והקונות

– מערכת חיתוך תמונות – בדרך אליכם! כשתעלה תוכלו לחתוך תמונות ולהתאים אותן לתצוגה בחנות.

19.1.20201

1. לבקשתכם – בקרוב יעלה כלי חדש לסידור החנות באמצעות גרירת מוצרים. סידור החנות מעולם לא היה קל ונגיש יותר!

2. גם הפיצ’ר לקביעת שלוש רמות מחיר לכל שיטת משלוח פותח באופן סופי ויעלה כבר מחר.

3. יש לכם שאלה? נתקעתם באמצע תהליך כלשהו בחנות? נתקלתם בבאג? בימים הקרובים יעלה טאב חדש לתמיכה טכנית שמתקשרת ישירות עם המפתחים שלנו.

4. קיצור כתובת URL בלחיצה על שיתוף מעמוד מוצר – עוד קצת וזה אפשרי.

5. אפשרות למחוק מחלקות בחנות – עולה אוטוטו.

16.1.2020

1. האפשרות לתמחר כל שיטת משלוח בשלוש רמות מחיר – פותחה ותעלה בימים הקרובים. חנויות שמוכרות פריטים שונים בגודלם ובמהותם יוכלו לשלוח אותם באותה שיטת משלוח אבל בתעריף אחר.

2. אנחנו ממשיכים לתקן חנויות שהמידע אליהם עבר באופן לא תקין – וכבר לקראת סיום.

15.1.2020

1. סידור המוצרים בחנות – מעכשיו תוכלו לסדר את חנותכם כמו שרציתם. עושים זאת בעמוד כל המוצרים – בעמודה “סדר בחנות”. לחצו על העיגול המהבהב ורא הדרכה קצרה בעניין.

2. משלוחים – במקרה של רכישה של יותר מפריט אחד מחנותכם – תוכלו לבחור האם תעריף המשלוח שציינתם יהיה קבוע ללא תלות במספר המוצרים שנרכשו או שהוא יוכפל במספר המוצרים שנרכשו.

3.  היום עבדנו על שיפורים בדף הקניה בכרטיס אשראי כדי שתוכלו למכור אפילו יותר.

14.1.2020

1. בימים הקרובים מנגנון המשלוחים ישתדרג ותוכלו להגדיר עבור כל שיטת משלוח – שלוש רמות מחיר.
למשל – משלוח באמצעות דואר רשום:
מחיר נמוך – 5 ש”ח, מחיר בינוני – 10 ש”ח
, מחיר גבוה – 15 ש”ח.
זה נחוץ מאוד בעיקר בקרב חנויות ששולחות גם פריטים קטנים (כגון כרטיסי ברכה) וגם פריטים גדולים (כגון שטיחים).

2. שבוע הבא תתאפשר מחיקת מחלקות בחנות

 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין