המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

17 באוגוסט, 2015

סוד ההצלחה שלי: מדוזה

“תהליך הייצור שלנו נעשה בארץ- וזהו דבר שאנחנו מאוד גאות בו ונאבקות עליו”. עדי וגילי, הנשים שמאחורי מדוזה

אני (עדי) וגילי במקור ממקומות שונים בארץ – אני מהרצליה וגילי מחיפה. נפגשנו בשנקר ושם התחברנו. אחרי הלימודים החלטנו להמשיך לעבוד יחד ומצאנו שהעבודה שלנו יחד יוצרת שלם שהוא גדול מסכום חלקיו – כל אחת הביאה את הידע והיכולות שלה. מדוזה נוצרה מתוך רצון גדול להביא משהו לעולם העיצוב משהו שונה, איכותי ומיוחד.

הפריט הנמכר ביותר שלנו הוא הדגם של ה-Slim Clutch. זהו דגם של תיק ערב דק, קלאסי, בעל הטבעה פירחונית והוא קיים בשישה צבעים- שחור, לבן, כחול, ירוק, אדום וצהוב-  כל צבע יכול להתאים ללבוש אחר או לנשים שונות..

יש לנו סטודיו קטן ברחוב דיזינגוף 110 בתל באביב. הסטודיו אינו בקומת הרחוב אלא בקומת החצר, דבר שמאפשר לנו מצד אחת להיות נגישות לקהל שמגיע לאיזור דיזינגוף ומצד שני בגלל שהסטודיו לא על הרחוב יש לנו הרבה פרטיות. הסטודיו הוא המקום אליו אנחנו מגיעות כל בוקר לעבוד, ובו מתחיל כל הקסם.

חומר הגלם שלנו מיוצר בארץ. באופן כללי כל תהליך הייצור שלנו נעשה בארץ- וזהו דבר שאנחנו מאוד גאות בו ונאבקות עליו. חומר הגלם שלנו ייחודי כי מקורו כלל אינו בתעשיית האופנה, אלא בתחום הפלסטיקה והחיפויים. אנחנו לקחנו את החומר הזה, שהוא חומר חזק, עמיד וגמיש והפכנו אותו בתהליך ארוך של חיתוך והטבעה בחום לתיקים ואביזרים.

“הייתה תקופה שלא מכרנו טוב והיה צורך לעשות שינויים גדולים בחנות”. הפריט הנמכר ביותר במדוזה – קלאץ’ 

בכדי שהחנות שלי תצליח, אני קודם כל דואגת שהתמונות של המוצרים יהיו ברורות ובאיכות גבוהה, דבר שני הוא הטקסט – חשוב לנו שהלקוחה שקונה את התיק תדע למה לצפות ותדע שהתיק הספציפי הזה יכול לענות לצרכיה.

הדבר האחרון הוא שירות לקוחות – אנחנו מנסות לענות באופן מהיר ללקוחות שפונים אלינו, וללקוחות שהזמינו, לתת כמובן את השירות הטוב ביותר מבחינת מידע על המשלוח ואופן קבלת הפריט.

העבודה און ליין מאפשרת לך להגיע לקהל שאולי באון טבעי לא היית מגיע אליו. המכירה און ליין הופכת כל דבר לאפשרי מבחינת המוכר – פתאום להגיע ללקוח בהונג-קונג או בסינגפור או באנגליה זה במרחק קליק אחד.

בגלל שהסטודיו שלנו הוא גם חנות אנחנו נתקלות הרבה בלקוחות שלנו. אנחנו אוהבות לדבר איתן על המוצרים שלנו ולשמוע מהן באופן ישיר מה דעתן ולקבל מהן פידבקים לטוב ולרע- זהו אחד הדברים שחסרים במכירה דרך האינטרנט.

הייתה תקופה שלא מכרנו טוב והיה צורך לעשות שינויים גדולים בחנות. זה הצריך מאיתנו הרבה השקעה ועבודה קשה בטקסטים, בתמונות ובכל. פנינו לצוות של מרמלדה והן הראו לנו את הדרך לצאת מהמצב הזה והן עד היום מלוות אותנו ועוזרות לנו המון.

“המכירה און ליין הופכת כל דבר לאפשרי מבחינת המוכר”. דגמים יפהפיים של מדוזה

אחד האתרים האהובים הוא מגזין העיצוב trendland, אוסף סיפורים מתחומים שונים כמו אופנה, צילום, גרפיקה אומנות ועוד, והבחירות שלו תמיד מעניינות.

בלוגים אהובים יש הרבה, הקבועים ביותר הם www.manrepeller.com. ליאנדרה מדין, הבחורה שמאחוריו, היא אחת הדמויות הכי מעוררות השראה ואהובות שהיינו שמחות לראות כלקוחה שלנו. חשבון אינסטגרם מעורר השראה שגילינו לאחרונה שייך ל- Patricia Mercado Ticha, אבל חשוב לציין שההשראה הגדולה ביותר מגיעה דווקא מהרחוב, מהאנשים שאנחנו רואות ונתקלות בהן בתל אביב.

 אנחנו מאד אוהבות את המותגים SUNO, KENZO, Karen walker  ויותר מכולם את מותג המשקפיים  MYKITA.

בארץ אנחנו אוהבות מאד את סטלה ולורי, אימלדה, גל שטרן, אלה לוי ואוליב תומס.

 

אנחנו מאוד אוהבות לעשות שיתופי פעולה ואכן זכינו לעשות מספר שיתופי פעולה עם דניאלה להבי, ומייבלין ניו-יורק. בשיתופי פעולה עם מעצבים אחרים היינו שמחות לעבוד עם מעצבים שמגיעים מעולמות עיצוב שונים קצת משלנו, מתוך מקום של יצירה משותפת על מנת ליצור פריט חדש.

מבין המוכרות במרמלדה מרקט היינו שמחות לעבוד עם בנדיטוס או עם Petek Design של אפרת אלי.

 

לחנות של עדי וגילי, מדוזה 

לעמוד הפינטרסט הנפלא של מדוזה 

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין