המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

29 באפריל, 2021

מרמלדה מרקט יוצאת עם קמפיין גוגל שופינג עוצמתי

לטובת הממהרים/ות נתחיל בהסבר קצר ומהיר:
  • מרמלדה התחילה לקדם מוצרים מהמרקט בקמפיין ממומן בגוגל שופינג (Google Shopping) באמצעות חברה מקצועית מובילה בתחום.

  • בניסוי שעשינו לאחרונה הושגו תוצאות מצוינות – נמכרו מוצרים שלכם בעשרות אלפי שקלים.

  • אנו מציעים לחנויות במרקט להצטרף – להגדיל את המכירות ללא סיכון על ידי שימוש בכלי השיווק הטוב שברשת.

  • המצטרפים עד סוף החודש ישולבו במאגר המוצרים הראשון

אז מה עכשיו?

היכנסו לממשק הניהול של חנותכם: ממשק החנות —>קידום החנות שלי—>קידום בגוגל

 

אבל מה זה בכלל קמפיין גוגל שופינג:

עד לא מזמן – היה ניתן לפרסם בגוגל באמצעות מודעות טקסט (ללא תמונות) בלבד.

בשנים האחרונות גוגל הוסיפו אפשרות להציג בתוצאות החיפוש מודעות באמצעות תמונות הכוללות את כותרת המוצר ואת התיאור שלו.

לדוגמה, אם תכתבו בשורת החיפוש בגוגל את המיל “שולחן פיקניק לילדים”, תקבלו שורת תמונות של שולחנות םיקניק לילדים. כל שולחן כה יוצג עם מחיר ושם החנות. לחיצה על כל תמונה תוביל אתכם ישירות לעמוד המוצר.

היתרונות של קמפיין שופינג בגוגל

 

  1. ויזואליות – הגולשים יכול להתרשם מהמוצר מבלי ללחוץ או לעשות כל פעולה.

  2. מיקום – קמפיין שופינג מופיע ראשון מעל כל המודעות הטקסטואליות ומושך את כל תשומת הלב.

  3. רלוונטיות – המודעות מופיעות לגולשים שמחפשים לרכוש מוצר כמו שלכם. לקוחות “חמים”.

  4. שלושת היתרונות שכאן ביחד – יוצרים את התנאים המושלמים לקמפיין מאוד חזק ש”לוכד” גולשים שמעוניינים במוצר כמו שלכם, ומציג להם במיקום בולט את המוצר בתמונה מגרה לרכישה (עם פרטים נוספים).
——

מרמלדה מרקט מצטרפת למהלך

לאחרונה החלטנו במרמלדה מרקט לצאת לדרך ולהשקיע בקמפיין שופינג נרחב שמקדם את המוצרים שלכם, או יותר נכון – מקדם מוצרים מתוך מאגר המוצרים של החנויות שיבחרו להצטרף.
בחרנו בחברה מובילה שמתמחה בשיווק דיגיטלי מתקדם וחדשני, שתוביל את הקמפיין שלנו, תבצע אופטימיזציה, ותשפר את הביצועים שלו בזמן אמת.
ויצאנו לדרך (:

אז מה הדיל?

 

מרמלדה מרקט מממנת ומתחזקת את הקמפיין ולוקחת את הסיכון על עצמה. כל מוצר שירכש דרך הקמפיין יגבו עבור הרכישה 15% עמלה נוספים מבעל החנות.

שימו לב – לגוגל תנאים נוקשים לגבי המוצרים שיכולים להופיע בקמפיין. למשל – מוצרים שקשורים לעישון, אלכוהול, עירום. אנחנו כולנו כפופים לכך.

 

בשורה התחתונה – הצטרפתם? נהדר! נכנסתם למאגר ממנו נבחרים המוצרים שיופיעו בקמפיין (עוד לא שילמתם כלום). 

עם זאת –  לצערנו, גם אם הצטרפתם, לא נוכל להבטיח שהמוצרים שלכם אכן יופיעו בקמפיין.
וכמובן, הכי חשוב: לא מכרתם, לא שילמתם.
אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק ממהלך שיווקי עצמתי במיוחד.
אז מה עכשיו?
היכנסו לממשק הניהול של חנותכם: ממשק החנות —>קידום החנות שלי—>קידום בגוגל

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין