המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

06 במאי, 2021

ברוכים הבאים למרמלדה מרקט – כל הפרטים החשובים למצטרפים החדשים

 

שלום רב ,

ברו​כים הבא​ים​ למרמלדה מרקט 

אנחנו שמחים ש​​הצטרפתם אלינו!

ראשית וודאו שאתם מתחברים לחנותכם עם פרטי המשתמש והסיסמא שנשלחו אליכם במייל.

כמו כן, אנחנו ממליצים לעבוד עם דפדפן כרום, כך שאם הוא עדיין לא מותקן על מחשבכם, זה הזמן להוריד אותו לטובת הקמת החנות באופן האופטימלי. 

———————————————————————————

על מנת להתחיל להגדיר את החנות ולהעלות מוצרים הכנו עבורך שני סרטוני הדרכה צעד אחר צעד לחץ על הלינק לצפייה

  1. סרטון ראשון  צעדים ראשונים בהקמת חנות .
  2. סרטון שני – סיילים, מבצעים וקופנים.

סליקה וניהול הכסף שלכם

  1. לפתיחת חשבון ב- PAYME – לחצן כאן >>

    שירות הלקוחות של PayMe מתבצע באימייל שכתובתו support@paymeservice.com.

 

שימו לב! לא ניתן יהיה לרכוש את המוצרים בחנותכם עד שתשלימו את תהליך פתיחת החשבון ב – PAYME, תהליך שמורכב משני שלבים הכרחיים:

א. פתיחת החשבון  ב – PAYME

ב. אימות החשבון ב – PAYME

רק לאחר שתשלימו את שני השלבים תוכלו לקבל תשלומים מלקוחות. בהצלחה! 

  • במקרה שלא השלמתם את התהליך במלואו בפיימי – והנכם עובדים גם עם פייפאל – אז הרכישה תתאפשר באמצעות פייפאל בלבד
  1. חדש: לקוחות PAYME יכולים לקבל תשלומים גם באמצעות BIT. בשורה גדולה לקונים ולמוכרים (:
    כל הפרטים כאן >>
  1. לפתיחת חשבון עסקי ב- PAYPAL – לחצו כאן >> 

בכל שאלה כדאי לפנות למוקד שירות הלקוחות  של חברת פייפאל:

טלפון 1809-477-777 ימים א-ה 09:00-17:00.

  1. יש לכם סליקה עצמאית? בוודאי תשמחו לשמוע שחברת טרנזילה – שמחברת בין החנות שלכם במרקט לסולק שלכם – התחילה לעבוד איתנו. יש!

מהיום תוכלו להמשיך לסלוק עם תנאי העמלה שהשגתם ללא שום שינוי. מעוניינים לשמוע עוד?
היכנסו לכאן >>

חשוב: גם חברת PAYME מספקת שירות GATEWAY ואתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם לפרטים נוספים: support@paymeservice.com

חשוב 2 – לא ניתן לעבוד עם טרנזילה ופיימי במקביל. יש לבחור אחד מהם (:

 

משלוחים

מרמלדה מרקט חברה לחברת BOXIT וכעת כל חנות שתרצה בכך תוכל לשלוח את המוצרים שלה מנקודת איסוף לנקודת איסוף (שתבחר על ידי הלקוחות)

     היכנסו לכאן וקראו עוד >>

 הצטרפו לקמפיין גוגל שופינג של מרמלדה מרקט

מרמלדה מקדמת מוצרים של חנויות המרקט בקמפיין ממומן בגוגל שופינג (Google Shopping) באמצעות חברה מקצועית מובילה בתחום.

אנו מציעים לחנויות במרקט להצטרף – להגדיל את המכירות ללא סיכון על ידי שימוש בכלי השיווק הטוב שברשת.

להצטרפות ופרטים נוספים >>

לא מסתדרים ? 

בכל שאלה או בעיה בתהליך הקמת החנות אני מזמינה אותך לכתוב ישירות אליי ואשמח ללוות אותך ולסייע.

 כדי לשריין שיחת הדרכה אישית עם נציגה ממחלקת התמיכה וההצלחה שלנו לחץ כאן.

אין להשיב למייל זה (זה מגיע לשומקום).

אפשר למלא טופס פנייה – צור קשר.

ניתן גם לפנות במייל market@marmelada.co.il

הפעילות בין השעות 9:30 ל 16:00

בברכה ובהצלחה גדולה,

עמנואל שירזי

מחלקת הצלחה- מרמלדה מרקט

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין