המדריך למוכרים בלבד

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין

23 בינואר, 2014

איך להפוך את חלל העבודה לפרטי, אישי וממלא השראה?

יש להשתמש בגוונים בהירים ולא מסיחים את הדעת, לא בוהקים מדי ולא צורמניים. חלל עבודה חלומי מתוך עמוד הפינטרסט של בייברנדס

לחלל העבודה יש משמעות גדולה ביצירה ובתוצרים שלנו. הוא המקום בו היצירתיות שלנו פורצת, הדמיון עובד, ההשראה ושאר התכונות הנדרשות מהתפקיד בעבודה, נמצאות בשיאן. חלל העבודה הוא גם המקום האישי של כל אחד מאתנו והוא למעשה משקף את האישיות שלנו. יש לזכור תמיד: חלל שמעוצב נכון מעניק עוצמה, תורם ליצירתיות רווחיות העסק. אז איך עושים את זה הכי נכון? הנה שבעה טיפים שקיבצה עבורכם אדירכלית הפנים שולי טפירו

1. אור טבעי– חשוב מאוד לערנות וחדות. לכן מומלץ למקם את אזור העבודה בקרבת חלון, או פתח אור. אם הדבר לא מתאפשר, ישנם גופי תאורה המדמים אור טבעי ויכולים לתת פתרון.

2. תאורה ממוקדת– לאחר שמיקמתם את החלל באזור עם תאורה טבעית, ודאו שישנה אפשרות למקד תאורה על שולחן העבודה באמצעות מנורה שולחנית או גוף תלוי מעל.

3. צבעוניות – שמרו על סביבה בהירה ונקייה. יש להשתמש בגוונים בהירים ולא מסיחים את הדעת, לא בוהקים מדי ולא צורמניים. אם הנוף מהחלון מסיח את דעתכם, השתמשו בווילון בהיר המעביר אור. 

4. תחושת גודל ונוחות – רצוי למקם שולחן עבודה גדול ככל שהמקום מאפשר. אזור עבודה מרווח עוזר לתחושת מרחב וחופש ובכך מעודד יצירתיות. נוחות ויציבות עוזרות גם הן, ולכן יש להקפיד על נושא הנדסת אנוש (כגון יחס נכון בין גובה הכסא לשולחן, גובה עיניים מול מסך המחשב, וכדומה).

חשוב לשלב בין מקור אור טבעי לתאורה ממוקדת. תצלום מתוך אתר עיצוב הפנים של קוקו לאפין

5. אחסון ופרקטיות– חלל עבודה מבולגן לא מאפשר להתרכז או להתמקד. לכן על מנת להגביר את הפרודוקטיביות, דאגו לסדר ולאביזרי אחסון מתאימים, כמו ארון מגירות או מדפים לקלסרים.

6. תשומת הלב לדברים הקטנים – היחס והמרחק בין כל הכלים המשמשים אותנו בעבודה: למשל, מיקום המסך והמקלדת על גבי השולחן או כלי כתיבה במיקום נגיש יעשו את כל ההבדל.

7. הטאץ’ האישי – כדי להפוך את חלל העבודה למשהו אישי ופרטי, רצוי להוסיף אביזר המייחד את המקום. תמונה, ציור, עציץ וכד’ יכולים בהחלט לעשות זאת. דברים אישיים המונחים בחלל העבודה עוזרים לתחושה אינטימית, חמה ונעימה.

לביקור באתר האינטרנט של אדריכלית הפנים שולי טפירו הקליקו כאן

טיפים חשובים לניהול חנות אונליין